مدیریت آرامستان - شرکت پردازش رایانه توسعه ویرا

  خانه/مدیریت آرامستان
 

 

Aramestan09

سازمان آرامستانها به عنوان یکی از سازمانهای مهم شهرداری ها، اداره تمامی امور مربوط به متوفیان، از زمان حمل جسد تا زمان به خاکسپاری و حتی مدیریت مراسمات و امور پس از دفن را بر عهده دارد. با توجه به تنوع خدمات و بخش های مرتبط با این سازمان ، اداره امور مربوط به آن به صورت سنتی ، دشوار و در برخی موارد پیچیده است. لذا جهت رفاه حال مراجعه کنندگان و همچنین مدیریت متمرکز و یکپارچه بر تمامی اطلاعات ، نرم افزار آرامستان طراحی و پیاده سازی گردید . این نرم افزار جهت انجام کلیه امور مربوط به دفن متوفیان طراحی شده که شامل عملیات مربوط به حمل و انتقال متوفی (آمبولانس)، استقرار در سردخانه ، غسل ، تخصیص قبر یا آرامگاه ، رزرو مسجد و رستوران و ... می باشد .

 

 

امکانات و ویژگی ها

  1. ثبت کدینگ حسابداری (کل ، معین ، گروه تفصیلی ، تفصیلی) جهت صدور سند حسابداری عملیات
  2. معرفی انواع علل فوت
  3. معرفی بیمارستانها و محل های فوت
  4. معرفی آمبولانس و راننده آمبولانس
  5. معرفی شناسه قبض و پرداخت جهت صدور فیش های بانکی
  6. معرفی انواع درآمد و تخصیص سرفصل حسابداری
  7. معرفی کسورات و تخفیفات
  8. معرفی محل های دفن (قطعه ، آرامگاه عمومی ، آرامگاه خانوادگی)
  9. عملیات فیش (شامل صدور خودکار فیش ، ابطال فیش ، برگشت از ابطال فیش)
  10. ثبت متقاضیان دفن
  11. عملیات خرید آرامگاه خانوادگی
  12. عملیات خرید مزار امانتی
  13. ثبت متوفی ، کرایه آمبولانس ، رزرو مسجد ، نماز و مراسم عذاداری ، رستوران و تشریفات و ...
  14. تعمیرات مزار و آرامگاه و تغییر سنگ قبر
  15. دریافت چک مدت دار
  16. دریافت وجه از طریق پوز
  17. صدور اسناد حسابداری کلیه عملیات به صورت اتوماتیک
  18. مشاهده ، چاپ و حذف اسناد حسابداری
  19. گزارش لیست و آمار متوفیات با قابلیت انواع فیلتر و جستجو
  20. گزارش از فیش های صادره و کلیه عملیات مالی متقاضی
  21. صدور گواهی فوت ، سند دفن ، مجوز نصب سنگ مزار و ...
  22. گزارش وضعیت متوفی
  23. گزارش اسناد دریافتنی (چک ها)
  24. تهیه پشتیبان از بانک اطلاعاتی بصورت خودکار
  25. امکان تهیه پشتیبانی از اطلاعات و بازیابی اطلاعات در نرم افزار آرامستان

 

مراحل کفن و دفن متوفی

 

  1. ابتدا جهت دريافت گواهي فوت به پزشك يا بيمارستان مربوطه و در صورت غیر طبیعی بودن علت مرگ به پزشكي قانوني مراجعه ‌نماييد
  2. پس از دريافت گواهي فوت جهت حمل متوفي با مركز آمبولانس هاي شهرداری تماس گرفته تا آمبولانس به محل اعزام شود. قابل توجه است در صورتيكه متوفي در بيمارستان فوت نموده و يا در پزشكي قانوني باشد با هماهنگي هاي انجام شده اين تماس توسط مسئول پذيرش بيمارستان يا پزشكي قانوني انجام مي‌پذيرد.
  3. پس از انجام مراحل حمل متوفي و تحويل آن به سردخانه ، خانواده و بستگان متوفی جهت انجام مراحل اداري به واحد پذيرش مراجعه نموده و با تعيين قبور و خدمات و پرداخت صورتحساب ، مجوزهاي مربوط به تطهیر و تدفين صادر مي‌گردد.
  4. پس از اتمام مراحل شرعي و عرفي تطهیر ، تكفين و انجام نماز ميت، متوفي با آمبولانس كه در محل حاضر هستند به قطعات مورد نظر جهت خاکسپاری منتقل مي گردند.
  5. خدمات اكو و مداح در محل قطعات مورد نظر مستقر می شود و در صورت درخواست این خدمات ، می توان از آن ها استفاده کنید.
  6. در صورتي كه صاحبين متوفي بخواهند درگذشتگان خود را جهت دفن به شهرستان اعزام كنند آمبولانس هاي بخش خصوصي مستقر در سازمان امر فوق را انجام مي دهند.
  7. آگاه باشید که همه هزینه های مربوط به خدمات کفن و دفن شامل؛ آمبولانس جهت حمل جنازه تا سردخانه،تطهیر،خاکسپاری،آمبولانس جهت حمل تا قطعه ، خواندن نماز میت، پاگیری قبور و نصب سنگ سیاه طبق تعرفه های مصوب مراجع قانونی از طریق فیش بانکی دریافت می گردد.

 

 

چرا بایگانی و آرشیو اسناد را پیشنهاد می کنیم

طراحی مدرن

طراحی مدرن و بروز

امنیت

اولویت امنیت بر سایر نیازهای سازمان

سفارشی سازی

توجه ویژه به کسب و کار اختصاصی مشتریان و نیازهای روز سازمان

یکپارچکی

ایجاد یکپارچکی در زیر سیستم ها با حفظ استقلال

پشتیبانی

پشتیبانی آنلاین 24 ساعت 7 روز هفته

جامعیت

پوشش کامل نیازهای مشتریان

قابلیت اطمینان

ارائه نگارش های مختلف با کمترین خطا و کوتاهترین زمان

تسهیل فعالیت های ارباب رجوع

کاهش مراجعات حضوری در سازمان با روش های میتنی بر وب و موبایل

نسخه رایگان

رایگان! / 3 ماه
  • نسخه 5 کاربره رایگان
  • خدمات پشتیبانی یکساله از نرم افزار
  • شخصی سازی (کاستوم) ندارد
  • تعریف اطلاعات پایه رایگان
  • بک اپ ماهیانه از اطلاعات
  • فایل آموزش رایگان
  • پشتیبانی آنلاین در روزهای کاری

نسخه  برنزی

توافقی
  • نسخه 10 کاربره
  • گارانتی یکساله نرم افزار
  • شخصی سازی در سطح گزارشات
  • تعریف اطلاعات پایه رایگان
  • بک اپ ماهیانه از اطلاعات
  • فایل آموزش رایگان
  • پشتیبانی آنلاین در روزهای کاری
پیشنهاد ما

نسخه نقره ای

توافقی
  • نسخه 30 کاربره
  • گارانتی یکساله نرم افزار
  • شخصی سازی در سطح گزارشات و فرمهای اطلاعاتی
  • تعریف اطلاعات پایه رایگان
  • بک اپ هفتگی از اطلاعات
  • آموزش حضوری
  • پشتیبانی آنلاین در روزهای کاری

نسخه طلائی

توافقی
  • نسخه با کاربری نامحدود
  • گارانتی یکساله  نرم افزار
  • بومی سازی کامل سیستم
  • تعریف اطلاعات پایه و فیلد های کدینگ
  • بک اپ روزانه از اطلاعات
  • آموزش حضوری و آنلاین
  • پشتیبانی آنلاین 24 ساعته 7 روز هفته